godmorgon

Publicerad 2008-08-11 09:29:07 i Carros fantastiska liv,

ja måndag idag och det är en vecka kvar tills skolan börjar, bra eller dåligt?!
jag säger nog båda två, träffa alla klasskompisar i skolan och sen är det ju bara ett år kvar tills skolan är slut och det är studenten. Det är jätte niice om jag får säga det själv, sen blir det mycket praktik när skolan börjar, och ja pengar på kontot varje månad med mera. det tråkigaste är att min favorit lärare böt skola till en i solna med motorinriktning.
det är väll det som är negativt med det, sen finns ju alltid negativt med skolan man nja vet ej.

idag ska jag se till att fixa mitt hår med utväxten, det MÅSTE bort!!!!
det ser förjävligt ut just nu, ursh ursh!
sen ska jag väll spela rock band, haha så sjukt kul, KÖP det säger jag bara, det är coolt!
tänk till förkröket innan krogen och mysiga hemma kvällar när det regnar :)


puss

Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2008-08-11 09:39:12

God Morgon! :o)



Rösta gärna på helgens bild i min blogg ;o)

www.mumari.se/2008/august/rosta-pa-helgens-bilder.aspx

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela