Kommentarer

Postat av: bitte

Publicerad 2008-08-19 16:49:05

hm ros om man har en stor blogg annars blir det tuffare

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-01-25 11:11:57

hejhej:) kolla in min nya hemsida!

Postat av: fiffi

Publicerad 2009-03-11 19:43:53

yes är medlem :P

Postat av: Fairy

Publicerad 2009-05-04 11:26:19

Hej!



Jag tänkte tipsa om en helt ny gratissida som finns på nätet. Den heter Gratis5 och det är går otroligt snabbt att samla ihop poäng eftersom man varje vecka kan klicka på ett 20-tal hemsidor, plus att man får poäng varje dag som man loggar in. (Mycket lättare än Gratisbio faktiskt)



Om du vill bli medlem får du gärna bli det genom mig på http://www.gratis5.se/user/register/Fairy så får du extra välkomstpoäng!



Ha en bra dag!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela