hässelbycupen

Publicerad 2008-08-16 15:08:48 i Carros fantastiska liv,

ja igår jobbade jag, och leendet var stort efter den matchen :)
haha 2-4 bajen?
KOMIGEN!! men vädret var bra och ja är nice att jobba där =)
åkte hem med J efter matchen för han var inte på så bra humör och ja han kunde ju gjort det värre så jag hjälpte honom hem. vi skulle kollat på en film som börjar 0000 men jag hann somna, hahah skulle upp 0630.
idag begav jag mig till hässelby med min syster och hunden för att kolla på min kusin som spelade hässelbycupen (fotboll) och det var jätte roligt att se hon är så dukitg trots dom tråkiga resultaten.
HSk-BP - förlust
HSK- Djurgårdens IF- förlust
HSK-FK Bromma - oavgjort.

men alla tjejer var jätte duktiga :)

bilder kommer senare :D

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela