hej

Publicerad 2008-08-09 13:27:08 i Carros fantastiska liv,

kvällen var jätte mysig i går, blev vin med kräftor och massa sång och skratt.
jag somnade i en 2 sits soffa kl 2 och vaknade för många gånger och hade jätte ont i ryggen och magen...
skulle hållt mig vaken och sovit på en madrass, det är bra att vara efterklokt.
idag ska jag ta det lugnt, pappa ska snart på fotbollsmatch och jag ska ta det lugnt, ska nog över till bästa vän och se vad han gör innan han ska på Winnerbäck, kanske tar krogen ikväll?
Petras vän Yasse en super söt tjej www.yazz.blogg.se fyller 18 imorgon  så 12 i kväll tänkte vi dra ut så hon kommer in.
hördes att det skulle bli toxic också, får se får se.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela