hej fredag

Publicerad 2008-08-22 12:54:33 i Carros fantastiska liv,

idag är det fredag och jag är ledig i dag, eller jag ahr hemuppgifter att göra med miljöfrågor. har 3 frågor kvar så jag är nöjd. ikväll är det hockey och innebandy vet ej vad jag väljer.
vet ej vad min syster väljer det hon väljer väljer inte jag.
haha denna vecka första veckan i skolan har gått bra faktiskt. känns skönt på något sätt men ja...
igår jobbade jag och GUD vad det regnade och ja bajen förlorade och åkte ur så jag var glad :)
blev ännu gladare när jag såg att DIF vann i hockeyn med 5-2 på hovet.
ikväll spelar DIF igen och hoppas på dom nu.

kram

Kommentarer

Postat av: ina

Publicerad 2008-08-22 14:06:00

nordvik:) fast jag har bara typ flytta dit nu vi börjar inte på riktigt förrns vecka 36:P

Postat av: Joel

Publicerad 2008-08-23 12:49:42

Jobbade....fnys

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela