hejsan!

Publicerad 2008-08-04 13:34:17 i bilder säger mer än 1000 ord,

jobb igår, (förlåt joel) rätt så rolig match men ja den kunde ju ha slutat bättre enligt mig..  jävla AIK stil och slå in den 94 minuten, jävla tur! det regnade under visiteringen och sen blev det uppehåll med sol så det var skönt, åkte till J efter matchen och vi hyrde film och jag har nu äntligen sett nina frisk som jag har letat efter i flera flera månader, den var bra =) J hyrde ngn thriller coh han somnade (?) men inte jag så jag såg hela filmen och den var faktiskt bra, "THE TAKE" tror jag ny film kom förre veckan eller ngt sånt,
imorgon är det DIF-Peking och sen åker jag och anderas till eskilstuna pekis kanske skulle med men fick inte tag på henne nyss när jag ringde ska ringa igen, vi ska på parken zoo och mysa på landet.
äta slagsta glass ska jag göra också, visst anderas =))))


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela