ja, man slutar aldrig förvånas...

Publicerad 2008-08-26 07:25:49 i Carros fantastiska liv,

dom gör det gång på gång, dom vet var konsikvenserna är.
Döm förstör för sitt lag, men ändå så ska man hålla på.
vad är det roliga med att förstöra fotbollen?

man slutar aldrig förvånas!
klicka här!

kom hem jätte sent i dag och jag är skit trött och skulle bara vilja lägga mig i sängen och sova igen men jag är uppe!
mot alla odds, så nu stannar jag uppe.
ska till körskolan i dag och se vad som händer där, skulle ev. träffa ogge efter och se om han skulle pieraca öronen igen..


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela