Kommentarer

Postat av: Sophie

Publicerad 2008-08-12 19:22:37

spana gärna in min blogg, och säg vad du tycker om rihannas senaste låt :) har du inte hört den? isåfall är det bara att starta youtube-klippet :) lämna gärna en kommentar om vad du tycker om min blogg också, kram <3

Postat av: Rebecca

Publicerad 2008-08-12 19:23:22

Hallå där!



Vill du höras och synas?

Delta i min tävligen om att bli veckans

blogg och få en alldeles egen ikon för

din blogg, låter inte det lockade? Skynda skynda!

-> http://rebeccaasv.blogg.se/2008/august/vill-du-bli-veckans-blogg-nr-4.html#comment



Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela