kvällen

Publicerad 2008-08-29 17:11:07 i Carros fantastiska liv,

nu har jag just ätit middag, jätte gott var det, vet ej vad det heter.
när J slutar kl 8 ska vi åka och ta en drink ngn stans och mysa, vet ej om ngt annat också händer, men ingen utång blir det iallfall. sorry Ted. känner inte för det idag vill bara ta det lugnt, kanske tar en BIO eller biljard eller ngt annat får se vad som händer,

en fin text som finns på anderas vägg hemma.

"the best and most beautiful things
 in the world can not be seen or even touched,
 they most be felt within the heart"

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela