lördag

Publicerad 2008-08-23 13:19:33 i Carros fantastiska liv,

hej på er, igår åkte jag tll innebandyn i tomteboda hallen och kollade på snellman, han var sjukt bra, har aldrig ritkigt fasnat för innebandy direkt.. efter det åkte jag till andreas och vi kollade på film och åt popcorn det var fest på gården och den missade jag :/  haha, somnade på soffan och vaknade kl 6 haha om jag hade ont i ryggen!!! URSH!
när vi vaknade så åt vi varma bagetter och sen åkte vi till anderas jobb och fixade lite bakspeglar och det tog 2 timmar drygt.
det är alltid lika kul för det går så snabbt när jag hjälper till ;) sen bjöd han mig på lunch och nu stårhan i dushen och jag har vikt hans tvätt,

idag åkte kära vän pekis till Alanya, jag är inte alls avis på henne, haha hoppas du får det bra gumms, kommer sakna dig...

snart åkte vi hem till mamma och spelar rockband och andreas ska äta hos oss, senare i kväll kommer J och sover hos mig han är ledig i morgon och vi ska käka middag hos honom i morgon.

ps. Joel ;) du är elak ds.

Kommentarer

Postat av: snellman

Publicerad 2008-08-23 20:49:20

synd bara att man inte gjorde så speciellt bra match ;)

Postat av: carro

Publicerad 2008-08-23 22:28:42

joodåå daniel det gjortde du visst jag tyckte du var suuper bra :D

Postat av: snellman

Publicerad 2008-08-23 22:31:47

haha tack då :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela