promenad

Publicerad 2008-08-01 15:53:09 i bilder säger mer än 1000 ord,

kursen gick bra... varmt och ja... efter det åkte jag hem till J eller jag fick skjuts av Sami som förövrigt fyller 34 år på ons.
vi hyrde 2 filmer i går en romantisk komedi och en rysare. somnade till rysaren som vanligt, haha

idag har vi gått från skanstull till tantolunden hälsade på tony som är volantär på euro pride, och sen gick vi till zinken tog en krov och gick oxh kikade lite i affärer. jätte mysigt.


min hund tycker om honungmelon

efter mycket gående blev det varmt,

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-08-04 22:07:24

Haha kul att han inte kan komma på nått nytt om han har nytt knull

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela