snart är sommaren slut.

Publicerad 2008-08-14 09:21:11 i bilder säger mer än 1000 ord,


nu är sommaren påväg mot sitt slut,
det betyder att skolan börjar och att träden börjar bli bruna snart.
Denna bild är tagen på mitt sommar jobb på flottsbro, det är en studsmatta fast monterad i backen.
dom två tjejerna på bilden var sjuuukt duktiga på gymnastik.
gjorde volt dit och volt dit så jag var tvungen att testa det såg så lätt ut och det var inte svårt men inte lätt heller...
och en bild på det fick jag också, denna bild rullar i personalrummet på en dator...
känner slit skumt!
haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela