vart är världens påväg?

Publicerad 2008-08-07 14:41:38 i Carros fantastiska liv,

läste igenom mina komentarer nyss efter att har varit OFF från datron ett tag,
den älsta komentaren kommer från en tjej som verkar vara lite smått avis på mig för att jag är tillsammans med henned EX, visst det sved kanske för dig, men eftersom att hon lämnade honom för att hon inte orkade med hans arbetstider och det var han som tog kontakt med mig så jag tycker inte att det är en så stor grej? men  det tycker hon, brukden är tillsammans och till och med bor tillsammans med sin kille är jätte lycklig och allt, VAD SKA HON IN I MITT LIV OCH GÖRA? hon påstår att jag har förstört hennes liv men ändå ska hon komentera konstant...

"Haha kul att han inte kan komma på nått nytt om han har nytt knull" IP: 85.225.77.74
vi var ute och gick på söder, men det var ju hon och J som hade gjort det när dom var ett par.
och då är det hennes revir, juste sorry.
passa er ni kanske snart får ett brev hem där det står att det är hennes plats och ingen får gå där och att ni måste flytta ;)
hahahhaa
snälla lilla vän focusera på ditt liv, och din pojkvän ge fan i mitt liv och min pojkvän, och FB inläggen till J är skrattretande :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela