hejhopp!

Publicerad 2008-12-22 15:43:35 i Carros fantastiska liv,

sitter i fagersjö, jonas är och tränar och jag ska hoppa in i dushen.
om 2 dagar är det jul, mysigt men det är ingen snö....  =(

imorgon ska jag hem till jonas och hans familj och  ha uppesittar kväll ned bingolotto :)
sen på julafton ska vi till farmor men mina kusiner är skjua och ligger och spyr så vi får hoppas att dom inte kommer och smittar oss, vi får fira lite jul med dom sen kanske men dom kanske redan ahr en lösning för jag vill inte bli sjuk har presic blivit av med förkylningen!

puss faster =)

det finns mycket att säga men orkar inte ;)


kram

Kommentarer

Postat av: Ylva

Publicerad 2008-12-23 11:00:47

Vi kommer såklart inte till farmor om vi är sjuka. Men nu är vi friska så vi ses i morgon om inte något annat inträffar.

Kram faster

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela