låt mig skratta en timme till..

Publicerad 2008-12-14 18:17:42 i Carros fantastiska liv,

jag jag kan inte mer än säga att jag bara har väntat på detta, ALLA som känner dig / är släckt med dig har talat om för mig att det inte står rätt till i ditt huvud. "Vänta du bara Carro han är trevlig en stund den smäller det som på nyår"
Men att du skulle ljuga så in i bomben trodde jag absolut inte att du skulle göra? det är skönt att du har någon att luta dig tillbax på va? Gud va bra för dig, men du kan ju inte påstå att jag har varit elak emot dig? jag har behandlat dig som jag har behandlat alla andra i min omgivning. men när du lyser med din frånvaro kan jag inte mer än att vara besviken på dig!

men hoppas att du har det bra, vi ska pratas vid du och jag!

hahahhaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela