söndag

Publicerad 2008-12-07 20:11:22 i Carros fantastiska liv,

dåligt uppdatering...
men nu har en vecka på sthlm vatten gått och jag trivs kalas bra, har varit på 2 julbord och haft jätte mysigt!
första julbordet var på ohmans pumpservice tror jag i hudding(flempen) och de andra var på räkbåten från slussen..
TACK SVAB!
jag trivs som sagt jätte bra på sthlm vatten hos driften.
vi åker runt och kollar pumpstationer runt om i sthlm och det är ganska lebbigt, men det går snart över när man har vänt sig... där vill jag fortsätta och helst av allt jobba!

och i går var jag i skolan på öppethus och jobbade och det var lite folk men det gick bra...

har fått sjukt ont i ryggen mamma tror att det är början på ett ryggskott och det låter inte alls bra, kanitne böja mig frammåt ordentligt vrida på ryggen eller något.hoppas det går över, det får inte bli värre, vill inte missa praktiken..

i helgen har samis pappa varit här i från finland det var jätte roligt att träffa honom igen :D

jag saknar min lilla bebis, vi hinner inte träffas så mycket på vardagarna för jag måste sova hemma varje dag för jag blir upphämtad på morgonen av göran som bor i vårberg och åker ändå förbi mig på morgonen!

idag har jag varit på info möte på flottsbro och genomgång av uthyrning med mera. och hoppas snön kommer snart så man kan få jobba lite, som personalkort fick vi ett liftkort för hela säsongen och om det kommer snö kommer vi vara ett härligt gäng nere i liftkassan uthyrningen och liften!!!

kom nu snön!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela