tillbax efter virus

Publicerad 2008-12-13 21:11:40 i Carros fantastiska liv,

min dator blev inkrektad av virus...
känndes förjävligt för ALLT försvann!!!!!!!
alla mina närvarokort och alla bilder och filmer med mera, nu är allt borta och jag var nära på att inte få ngn lön pga detta men jag fick tag på papper så nu är det klart men huvudvärk har jag och ångest över att alla bilder från 2000 är borta.... 8 år med minnen är bortblåst, men man ska inte gråta över spild mjölk..

imorgon är det juluppvisning och det ska nog gå bra är lite nervös för jag kan erkänna att jag är sjukt dålig på att planera ska bi bättre till nästa termin.. men det kommer gå kalas iallafall :)

nu är jag och jonas sambo i en månad, och vi fick en hund på köpet och det går väll sådär, men skönt iallafall, just nu under praktiken sover jag hemma för jag blir hämtad varje mogron men efter det ska jag sova där varje dag hade jag tänkt, känslan av att bo ensam ;)

kollar på fadder galan och dricka cola, mamma och sami är hos grannen och tessan har 3 kompisar här..

imorgon är det tidig upgång så det blir tidig sänggång :D

kram kram

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-12-14 09:39:28

Aj då. Ett lite sent tips kanske men vi bränner av hårddisken på en cd lite nu och då. Just för att ju har så mycket foton som vi inte vill bli av med.

Kanske något du ska göra framöver?



Kram faster

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela