torsdag

Publicerad 2008-12-11 19:47:18 i Carros fantastiska liv,

godkväll, snart är andra veckan på praktiken slut och nu vet jag vad jag vill göra i framtiden.
Det är att jobba inom stockholm vatten och driften, känns helt rätt trivs jätte bra med alla och jobbet, man vänjer sig med lukten och alla läten efter ett tag, så det är något som får komma med tiden.

i helgen är det juluppvisning, det ska bli jätte spännande.

för ett tag sen ringde ted och sa att han och hans kompis var på väg till östersund och skulle festa, och där var det - 16 grader kallt och en halv meter snö. gud va härligt, jag vill också dit, så jag ted bestämde oss att vi ska åka dit under jullovet och hälsa på vänner och bekanta där uppe..


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela