utvärdering

Publicerad 2008-12-28 20:51:21 i Carros fantastiska liv,

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? - ja det har jag
Höll du några av dina nyårslöften? nej jag glömde dom dagen efter...
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? - nej men min kusin blev mamma igen
Dog någon som stod dig nära? - Ja, min gammelfarmor
Vilka länder besökte du? - SWE
Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009? åka utomlands och tjäna mer pengar
Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas? 23/7 då jag och jonas blev ett
Vad var din största framgång 2008? - ja du ingen aning.
Största misstaget? - hemligt
Har du varit sjuk eller skadat dig? jag gjorde illa ryggen på praktiken
Bästa köpet? - min nya telefon.
Vad spenderade du mest pengar på? -  Onödiga skitgrjer
Gjorde någonting dig riktigt glad? - ja!!!
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008? - bag in box!
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? - både två..
Vad önskar du att du gjort mer? -  jobbat
Vad önskar du att du gjort mindre? - varit besviken
Hur tillbringade du julen? - med familjen och släkten
Blev du kär i år? - Japp...
Blev du tillsammans med någon? - ja och det är vi fortfarande
Favoritprogram på TV? - andra avenyn
Bästa boken du läste i år? - anna min älskade
Största musikalista upptäckten? - mycket
Något du önskade dig och fick när du fyllde år? -  en underbar födelsedag
Något du önskade dig men inte fick? - Njee
Vad gjorde du på din födelsedag 2008? -hade träning och gick på krogen
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? - Mer än vad jag kan räkna upp
Hur skulle du beskriva din stil år 2008? - bästa
Vad fick dig att må bra? - Mina underbara kompisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela