- SL BUSSAR

Publicerad 2008-02-04 19:27:10 i Allmänt,

jag börjar tröttna stenhårt på slbuss chafförerna.
dom kör som IDIOTER, framför allt i tullinge området, 120 ner för TB backen sen tvärstanna och svänger folk ramla och slår sig i bussarna, ETT STORT MINUS idag!

kom nyss hem från stan har träffat M och vi kekade lite och hade det allmänt trevligt,
praktiken i dag gick väll okej, kallt om fötterna och långtråkigt för vi får inte smälla förens halv 3- halv 4.
blir kallad för "krösemaja" av staffan på jobbet, tog sen reda på vad det komifrån och det visade ju sig att det kom ifrån meil i lönneberga och det är den där sura jävla kärringen vid jul som äter upp alla mat och snusar upp all snus...
dagens jävla förolämpning ;)

fick också höra att en av mina bästa tjejer i mitt liv, hon och hennes kille har gjort slut :/ fick aldrig träffa den italienaren, tråkigt men det kanske var bästf ör dom att det blev så.
vi bestämde iallafall att vi ska ta en soffmysar kväll snart och bara dega och ha det mysigt och äta god mat.
vi ska också träffas på ons. för middag på odenplan kl6 ska bli jäääääääätte kul :D

ska snart hoppa in i dushen sen sova lite skönhets sömn!

image289

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela