=)

Publicerad 2008-02-01 22:37:30 i Allmänt,

Den är jag:
[x] Har ett smeknamn
[ ] Är blyg,
[ ] Kan lyssna på samma låt flera timmar,
[ ] Kan spara pengar länge,
[x] Har alltid haft vänner,
[x] Har gått på simskola,
[ ] Har bra ordning på mina grejer,
[x] Jag har haft massa tejp i mitt hår, (under fotbollstiden)
[x] Kan gråta till film/musik,
[x] Har blivit sviken av någon,
[x] Har svikit någon,
[x] Gillar att sporta,

Summa: 8

Utseende:
[ ] Jag har långt hår,
[x] Jag använder smink
[x] Har färgat håret fler än 2 gånger,
[x] Har tyckt att jag är ful,
[ ] Är lång,
[ ] Jag bär alltid mode,
[ ] Har bland färg på ögonen,
[ ] Har Paris Hilton eller någon liknande som förebild,
[ ] Jag har färgat hår just nu,
[ ] Jag har min vanliga hårfärg just nu,

Summa: 3

Förhållanden:
[ ] Jag har kille/tjej,
[ ] Jag är gift, you'll bet!
[ ] Jag är kär,
[ ] Någon är kär i mig,
[ ] På G med någon,

Summa 0

Övrigt:
[ ] Jag har fler än 5 bästa vänner,
[x] Jag har mobil,
[x] Kan numret till fler än 10 pers i huvet,
[x] Kan sjunga när andra lyssnar,
[x] Gillar att kolla på TV,  
[ ] Tar droger,
[x] Dansat på mitt rum,
[x] Varit på begravning,
[x] Hoppat från en brygga,
[x] Döpt en insekt jag hittat,
[x] Rullat ner från en pulkabacke,

Summa 9

Din poäng: 17

0- 15 = Du är onormal
16- 21 = Du är normal
22- 33 = Du är ball
34-38 = Du är en idol för många

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela