akuttid på VC

Publicerad 2008-02-21 14:00:39 i Allmänt,

nu är jag hemma från skärholmen,
följande hände där;
1015 hade jag en akut läkartid,
när jag står i kön med mamma för att "cheka in" så sitter det en tjej,
som mår dåligt och så flyger hon upp och spyr i en papperskorg,
hahah jag har aldrig sett min mamma springa så snabbt ner för ett par trappor.
haha fjantig hon är ;)
sen sa läkaren att det inte var något som vanligt men vi fick rönken tid i allafall.
och vi får svar på måndag hur det blir,
efter det så gick vi och handlade ett par byxor till mig och tess och en tröja och stumpor.
TACK MAMMA!
träffade mormor ovh cu åt på grillen på torget,
sen gick vi och handlade på kvantum.
 nu äter jag glass, och nybbe har jätte ont i båda ljumskarna..
snutt!!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela