bästa vän

Publicerad 2008-02-14 17:51:06 i bilder säger mer än 1000 ord,


låt mig berätta lite om min bästaset bästa vän!
Andreas Nybergh, 21 år bor i tullinge.
spelar hockey i värmdö HC och är kepper (målvakt).
han gör ett sjukt jävla kanon jobb i kassen under alla matcher,
han har alltid funnits här för mig, dag som natt,
jag råkade skicka ett kedje brev till honom vid 2 tiden en vardag under mitt sommarlov,
han såg att det stod mitt namn på smset och blev jätte orolig(!)
det känns skönt att han bryr sig på riktigt.
han följer alltid med mig en bit hem eller så kör han hem mig på kvällarna,
han blir alltid lika glad när jag kollar på han när han har match.
gladast blev han nog när jag åkte med till östervåla.
vi pratar mer än 2 gånger per dag om det inte är något som kommer imellan,
han frågar alltid hur jag mår och hör när det är något fel.
han finns alltid härför mig och har alltid något att säga som hjälper,
jag är välkomen hem till honom när jag vill hur ofta jag vill.
jag är jätte glad att du inte flyttar till frankrike i sommar,
klumpen i min hals släppte och nu vet jag att jag har kvar dig här i sverige.
jag måste ha dig här!!!!!

du är den allra bästa vän, ingen vet knappt jag vet hur mycket du betyder för mig,
det går inte att förklara!
älskar dig andreas!

Kommentarer

Postat av: anna

Publicerad 2008-02-14 18:31:06

alla mina t-shirts är till salu!
kram!

Postat av: Moa

Publicerad 2008-02-14 18:58:04

Jo men det är ju skit coolt att du ska bli det, tycker jag iaf. Mitt kanske inte är lika intressangt eftersom det innebär att sitta vid en dator dag ut och dag in, så det är ju inte direkt innom samma kategori :P

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-02-14 19:14:17

Dåligt imunförsvar.....

Postat av: M

Publicerad 2008-02-14 20:12:19

Haha :p Jag vet! Jag (som bor mitt i skogen) älskar att vara ute och göra saker. Bara typ som att riva lekstugan med motorsågen förgyllde min dag =D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela