bilder

Publicerad 2008-02-14 21:25:46 i bilder säger mer än 1000 ord,

image300
jag och pekis fikade i stan på fettistisdagen.. riktigt mysigt!
image301
idag bakade jag havrebollar och gjorde 4 st hjärtan till alla i familjen,
A- Mamma Anette S-Sami mammas man T-Tessan syster C- JAG :)

nu ska jag sova snart ska borsta tänderna först,
gävle i morgon och ska vara i ska vara i skolan vid halv 8 för att bege oss emot sandviken
sen efter det bär det av vid 6 tiden ut till ekvallen för att se på VHC - Norrtälje, andreas ska självklart st åoch det ska bli kul..
see you !!

Kommentarer

Postat av: Georgia

Publicerad 2008-02-14 22:07:35

mummsfillibaba :D

Postat av: M

Publicerad 2008-02-15 14:55:20

Fan va mumsigt! =)
Gjorde hembakad pizza igår jag med, skit gott! =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela