dagens

Publicerad 2008-02-13 20:39:14 i Allmänt,

Dagens humör: arg och besviken men ändå glad träffade min bästa vän!
Dagens borde: Kan inte komma på något just nu
Dagens frisyr: Uppsatt/tillruffsatt
Dagens klädsel: gråa tunna mjukisbrallor, egensydd tjocktröjja, grön vringad tröjja, gråa strumpor
Dagens planer: snart sova!!
Dagens materiella vill ha: ny telefon
Dagens längtan: 18år dag
Dagens beroende: presic...
Dagens tråkigaste: allt som hänt i dag
Dagens personer: mojje måste detnog bli ;)
Dagens irritation: för många
Dagens låt: fortfarande amy daiomnd - thank you

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela