=)

Publicerad 2008-02-11 18:15:57 i Allmänt,


                      Dagens mående: trött
                      Dagens borde: läsa mitt borr häfte
                      Dagens frisyr: upsatt
                      Dagens klädsel: jeans (cobra frånJC), egentryckt t-shirt (DIF fram QWINNA bak i guld tryck), svart tjocktröjja (filippa K). 
                      Dagens planer: slappa tills jag ska sova
                      Dagens materiella vill ha: jacka, glasögon, mobil:)
                      Dagens längtan: london
                      Dagens fundering: .. varför blir allt så fel?
                      Dagens beroende: tuggummi, med mera
                      Dagens tråkigaste: att inte L kom med!
                      Dagens låt:  amy daimond - thank you.


kvällens planer;
19.30 sjukhuset
20.00 anna phil säsongstart
21.00 american idol!
sen sova!
imorgon som sagt veddesta!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela