freeeeeeedddddaaaag!

Publicerad 2008-02-08 09:17:28 i Allmänt,

godmorgon alla glada, fredag fredag, min snälla handledare skickade sms till mig 0401 i morse, "dax attgå upp"
han vet attjag vaknar av det och då MÅSTE han retas...
ringde pekis nyss och hon skulle bara klä på sig och sen sminka sig sen skulle hon åka hit.
vi kanske går ner till centrum och lämnar in lite CV eller ngt.
ikväll är det hockey, Värmdö -Spänga.
det är alltså andreas bästa bästa vän som spelar och han spelar mot min klasskompis jocke.
vi får se vi får se.
det var ovant att sova i en annan säng i natt, den var mycket hårdare än den andra jag sov på innan men det gick.
vaknade och känner mig pigg och glad.

ska snart hoppa in i dushen och sen ska jag ringa andreas mamma och hans kusin Sandra som jag spenderade mitt nya år med, vi ska kika på hocky tillsammans.
det kommer vara massor med folk från nyberghs familj i dag,
mormor och morfar, hans 2 kusiner mamma och pappa och sen jag..
haha
HEJA VHC!

och jag vet att andreas läser det här, och du vet att du är så jävla bra!!
älskar dig gubben!
ses om ett tag!

pussssss

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-02-11 20:03:17

din handledare verkar va en rolig jävel, och bäst

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela