GE GALAN

Publicerad 2008-02-21 20:21:37 i Allmänt,

nu sätter GE GALAN igång, carolina  kluft är skadad så nu får vi hoppas på susanna kallur att hon slår rekord igen.
pekis har dragit till finland och vi kommer inte ses på en vecka,

ont i ryggen men smärtan har gått ner men inte mycket, försöker röra mig så mycket som möjligt, men det gör ont.
men det är bara bita ihop.
får se hur det känns i morgonbitti..

jag är sjukt sugen på att flytta hemifrån, få inreda hela lägenheten själv och ha mina egna grejer över allt.
men det får vänta ett tag,

image305
min ursöta hund när hon var valp!


*KRAM*

Kommentarer

Postat av: Lena

Publicerad 2008-02-21 20:34:45

Hemma i soffan, jävligt ont i halsen. Trist att du har ont i ryggen gumman. Hoppas vi ses snart, jag saknar dig! KRAM

Postat av: carro

Publicerad 2008-02-21 21:02:26

vi måste ses snart syster,
blifrisk nu!

Postat av: Mamma

Publicerad 2008-02-22 07:16:36

Men hallå.... vet inte du att hunden är en HON????? Puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela