godmorgon

Publicerad 2008-02-04 04:54:05 i Allmänt,

är rätt pigg även fast jag somnade vid 11 halv 10 eller ngt i går.
men ont i ryggen har jag fått, men det kommer förmodligen  gå iallafall.
håller på att klä på mig understället  ska sen ner och äta lite om jag hinner annars tar jag det på vägen :D

inget intressant stod i tidningen, förutom att en flicka död pga fall från balkong, men inget om vädret eller ngt!
då ska tåget gå som det ska om en halv timme.
måste klä på mig så jag hinner med bussen

/ C

Kommentarer

Postat av: isabelle

Publicerad 2008-02-04 15:04:13

haha, ibland måste man ju bara få ut vad man tycker och jag tycker alldeles för mkt negativt om den där bruden för att hålla käften (;

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela