hel dag

Publicerad 2008-02-25 18:30:04 i Allmänt,

idag blev det en heldag i skärholmens centrum,
sprutan gick bra, ungefär som jag trodde.
efter det gick vi runt i skärholmen och kollade,
kom faktiskt hem utan att ha köpt något,
förutom mina glasögon som min mamma köpte till mig i dag.
image306
fast där det är vitt där är det rött, jätte fina,
hittade inte de andra paret vi köpte men om är lila.
jätte fina också.

imorgon har andreas sin sista hockey match denna säsong mot östervåla.
hoppas dom vinner :D

kväll händer inte så mycket, det var förövrigt inge fel på min rönken bild,
skelettet var som det skulle, förmodligen musklerna som är för klena *suck*
en fågel viskade i mitt öra att jag kanske måste börja träna,
inte för att jag tror det blir så mycket bättre med arbetet, men smärtan kanske går över.
är överansträngd i ryggen....

ska skicka in mitt CV till IKEA som söker tydligen jobb,
jag har alltid velat jobba på IKEA sen jag var liten,
mamma jobbade där förut innan hon blev sjukskriven,
så jag hoppas jag kan få jobba där, vore coolt,
tänk alla rabatter :D

hahahahaha

pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela