hemma

Publicerad 2008-02-17 19:35:17 i Allmänt,

hemma efter en lång väg hem fråm Rimbo,
även fast in resultatet i vhcs match gick som det skulle,
så gjorde alla andra det för vhcs fördel.
det var ju bra iallafall.

min morgon dag,
0820-12.00 skolan
13.00 Tandläkaren
18.00-21.00 trampettkurs 1 vid stadion.
sen är det bara hem och sova för det är en dag på tisdag också.

snart börjar andra avenyn,ska bli sjukt kul att se nu =)

ska se till att prata med min lärare om hur jag ska ta mig till.
jag känner nu själv att min rygg kommer inte att orka med bergyrket.
känns jävligt surt men det var ngt jag hade i bakhuvudet hela tiden.
jag ska fråga honom om det går att göra så när alla andra är ute på praktik kanske jag
kan jobba på annat håll och tjäna mina egna pengar,
för jag tror att jag kommer satsa på ngt annat efter studenten.
jag får se hur det blir och vad som sägs, ska ta ett snack med min SYO också.


det är massa problem i familjen nu och det tar kål på mig,
är allmänt nere..
men det kommer att lösa sig nu,
jag tycker synd om dig pappa!
älskar dig!


pussss hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela