jahapp

Publicerad 2008-02-01 15:16:19 i Allmänt,

korten är nu spärrade, jävla skit!!
nya kort på väg hem, samt en polisanmälan.
fick dessvärre inget nytt järnkaminskort, =(
men det kan jag lägga ut pengar på ett nytt, snart dax att börja fixa mig ska på hockey.
VHC-GNESTA på ekvallen ute på gustavsberg.

jag har lite funderingar om min framtid,

som de flesta vet är jag ute på praktik, nacka trä håller vi hus just nu.
massvis med berg som ska bort och det är flera ton per dag som jag måste konka på,
det sliter jätte mycket! som känt tidigare har jag problem med ryggen och detta var ett hot
för både mig och min lärare när jag började till sommaren, men jag sa att jag ska klara det här.
jag trodde inte att det skulle bli så här tungt, men så jag har iallafall tänkt lite nu,
känner ju att min rygg inte klarar av den påfrestningen som jag utsätts för varje dag,
VILL inte sluta, VILL VILL VILL inte men jag funderar på om jag bara ska borra och kanske
 göra ett litet sprängjobb ibland. jag har tänkt på länge är också att jag ska bli borrriggsmekaniker,
det sa jag att jag ville bli när jag började i 2an.  jag vet ej det känner så jävla jobbigt allt nu,
inget går min väg, jag kan aldrig hålla på med det jag vill för min kropp säger ifrån.

det tråkigaste är när folk inte kan ta mig seriöst och förstå att jag har sjukt ont vissa gånger.
jag är inte uppbyggd på samma sätt som killarna är, som pallar mycket mer, som ska
visa sig bättre och klarar heller inte om dom har ont eller inte orkar.
men jag gör det för att jag måste för annars kan det gå åt helvete!
snackade md min lärare också och han sa att han skulle kolla upp det där och fixa till nästa period!
får se ska snacka med min chef på måndag och lösa det med !


nu ska jag sminka mig och fixa håret.

puss / C

Kommentarer

Postat av: N

Publicerad 2008-02-01 15:23:45

tänk på kroppen den ska hålla många år till.

Postat av: carro

Publicerad 2008-02-01 15:30:24

tack bejbi

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela