klockan är nu 9

Publicerad 2008-02-29 09:03:55 i Allmänt,

om ett tag ska jag dusha och sen ska jag och mamma ner till skärholmen och hämta mina nya glasögon :D
spännande, får se hur man ser ut i dom,

någon som vet om det är ngt fel på blogg.se, jag kan inte lägga upp bilder!! *VARFÖR?*

mamma tittar på nyhetsmorgon.... och pratar i telefon ;)
jag ska nog ta en macka eller ngt, det blev gdis när jag klev upp, men det är inte så konstig, har 20 kg i en påse typ ;)


pratade med min vän  TOM igår, och vi har pratat om att han ska komma ner och hälsa på i helgen, han bor i västerås, då frågade han om fredrik fick följa med och det är klart, ni är alltid välkomna!!!
så jag ska ringa och prata med honom i kväll och se hur det blir, vill att dom kommer hit det var 2 år sen jag träffade Fredde och det var 1½ år sen jag såg Tom senast!

pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela