kul

Publicerad 2008-02-12 21:57:22 i Allmänt,

Tio första:

Första bästa kompis:
Gabbi
Första bil: KIA
Första kärlek: "kärlek" ..Kalle C typ =)
Första husdjur: kanin
Första semester: Costa Rica
Första jobb: Västertorpsbadet
Första köpta skiva: ingenaning
Första riktiga kärlek: Robin
Första piercing: naveln
Första konsert: Westlife


Nio sista:

Sista alkoholdrycken: x-cider
Sista bilfärd: vid 15.00 tiden med min klass
Sista filmen du såg: wallander
Sista ringda telefonsamtal: Johan min sprängarbas!
Sista mottagna telefonsamtal: bästa vän andreas
Sista skickade sms: Henke
Sista mottagna sms: Sami
Sista bubbelbadet: hemma
Sista spelade cd: länge sen!
Sista kyss: max tror jag (A) HAHAHA:)
Sista gången du grät: vet ej
Sista måltiden: mackor med ost


Åtta har du nånsin:

Dejtat en av dina bästa kompisar: Nej,
Blivit arresterad: Haha nej
Blivit kär vid första ögonkaste: JA!
Fått ditt hjärta krossat: ja tyvärr
Sagt att du älskar någon utan att mena det? Ja har väl hänt..
Haft ett one night stand? Ja (förlåt ;) )
Busringt till nån? ALLTID


Sju saker du har på dig:


1. Jenas
2. svart tröjja
3. grå tjocktröjja
4. BH
5. Trosor
6. Tofs
7. 1 ringar :)


Sex saker du gjort idag:

1. åkt till skolan
2. mött alla killar i klassen
3. suttit på sandvik och lyssnat på massa sak
4. träffade gabbi i stan
5. tränat
6. nypt henke i rumpan


Fem favoritsaker just nu:

1.
Musik. (musik e allt)
2. Vänner
3. min bästa vän andreas
4. min säng
5. amy daimond -thank you


Fyra personer du kan berätta allt för:  Berättar inte ALLT för nån, men de som vet mest är

1.  Andreas
2.  pekis
3. amy  
4. gabbi


Tre val:

Svart eller vit? Svart ;)
Sommar eller vinter? Sommar
Choklad eller chips? Chips


Två saker att göra innan du dör:

1. glömma och förlåta mcyket
2. Gifta mig, skaffa barn ha mitt framtids jobb.


En sak du ångrar:

1. att jag sumpade det mellan mig och anders.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela