Kvällens nöje!

Publicerad 2008-02-16 18:54:48 i Allmänt,



snart smäller andra del tävlingen igång med följande bidrag:

 1Love In Stereo / OlaTony Nilsson, Mirja Breitholtz   
2Du behöver aldrig mer vara rädd / Lasse Lindh Lasse Lindh   
3Razborka / The NicoleNicole Fuentes, Tord Bäckström, Stefan Åberg    
4Den första svalan / Alexander Schöld Fredrik Thomander, Anders Wikström, Ingela "Pling" Forsman   
5Just A Minute / RongedalAmir Aly, Henrik Wikström, Magnus Rongedal, Henrik Rongedal   
6Empty Room / Sanna NielsenBobby Ljunggren, Aleena Gibson   
7Kebabpizza Slivovitza / Andra GenerationenVlatko Ancevski, Vlatko Gicarevski , Mats Nilsson, Stevan Tomulevski ), Teddy Paunkoski, Otis Sandsjö   
8One Love / Johnson & Häggkvist Carola Häggkvist, Andreas Johnson, Peter Kvint  


jag måste säga att jag heja på Ola i kväll,
för Carola är den sista jag kommer att heja på, gillar inte henne alls, aldrig gjort.
hennes låtar går att sjunga till på fest, men aldrig annars :)

kollar på barnprogram just nu, snart börjar Rosa :)
hahahahaha

GO OLA!

Kommentarer

Postat av: M

Publicerad 2008-02-16 20:35:18

Ja du.. Jag känner mig inte direkt så grymt engagerad i hockey men det är säkert skit kul när man är :P Idag har jag och min syster varit i Järvsö och åka skidor/bräda. Skit härligt. Melodifestivalen har jag också tänkt kika på men orkar ju alrig sätta mig framför tv'n :P
Har varit kalas för mig idag, sen så blir det mer av det imorgon =)

Postat av: M

Publicerad 2008-02-16 20:56:59

Haha :P
Jag åker skidor, har aldirg lärt mig åka bräda. Hade en bräda dock, men sålde den när jag insåg att jag aldrig kommer att lära mig att åka. Men kul att åka skidor också.
Ja Carola är så grymt fejk!
Men Andereas (eller vad han heter :P) är bättre.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela