lördag

Publicerad 2008-02-16 12:38:03 i Allmänt,

somnade i soffan rät snabbt i går, blev väckt vid halv 8, då gick jag och väckte fredde /som redan var vaken) och luktar alkohol. haha vi åkte till andreas jobb med fredde för atthjälpa honom ,
sen åkte andreas och jag till gullmars och där lämnade han av mig, 4 st gymnaster och 3 ledare.......
vi tränade bara i 2 timmar för det känndes onädigt att vi var där i 3 timmar när vi körde hårt i 2 timmar...

ikväll är det melodifestivalen =)
kanon, får se vem man kollar på den med!

vi höres!

Kommentarer

Postat av: M

Publicerad 2008-02-16 16:55:53

Ja gott som fan =)
Hänt i hegen då?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela