lördag

Publicerad 2008-02-09 11:38:41 i Allmänt,

inställd träning i dag så jag sov ut, skönt.
ikväll ska jag äta tårta hos nybergh,
fredde ska ha lite fika för han fyllde 19 för ngn vecka sen.
ska bli mysigt :)

hittade en bild från matchen i går.
rätt så sööt :)

image296FOTO: Linda Björnson
på bild; högst upp Andreas morfar, sen mormor sen andreas kusin Sandra som jag firade nyår med, sen jag
under; SAndras mamma sen Andreas mamma Bettan, sen Natta sandras syster och andreas kusin!
saknas på bild; Micke andreas pappa och Peter Bettans bror!

Kommentarer

Postat av: Mathilda

Publicerad 2008-02-09 11:41:03

haha vilken söt! & vad söt du är, jättesnygg header!

Postat av: Mathilda

Publicerad 2008-02-09 11:51:01

svar:
jag kom in på den via att du kommenterat någon annans blogg ;D
kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela