måndag

Publicerad 2008-02-11 14:12:16 i Allmänt,

tjaba, skolan började igen denna vecka,
inne i skolan nu i 7 veckor, mumsigt kul....
klassens lektion bestod av borrning och tändplans teori.

image297
så ser en tändplan ut,
svårt att förklara hur den funkar men det är borrhål,
1 - smäller först
2- kommer sen och så vidare för att så berget att gå framåt
annars kommer inte berget framåt och då kan
de sticka rakt upp och göra mycket skada med mera!


imorgon ser min dag ut såhär.
0615- uppgång
0703 går bussen mot älvsjö
därifrån tar jag tåget till skolan
0810 skolan och vänta påavfärd mot väddesta (järfälla)
där vi ska träffa sandvikens borrmästare och en säljare för att
få reda på lite om borrriggar med mera,
klara runt 1400, ska bli intressant.
vi blir dessutom bjudna på resturang eller ngt liknande!
efter det 18.00 är det träning och där finns det massa problem....
vet ej hur det kommer slut, menmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela