MF 08

Publicerad 2008-02-16 20:49:51 i Allmänt,

snart har alla låtar spelats, bara carolas låt kvar,
hon suger i allmänhet så jag tänker inte ens ödsla min tid att försöka gilla hennes låt.
GO Ola, hans låt var kanon, bäst hittils, måste kritisera Sköld, han piper när han sjunger.
du borde ha satsat på hockeyn i DIF istället.

besviken på att det inte var mer bra bidrag i dag,
hoppas att Ola går vidare nu,

imorgon måste jag bara kolla på Blondinbella när han är med i nyhetsmorgon på tv4.
sen kommer familjen nybergh och hämtar mig så åker vi till värmdö för att lämna andreas sen
åker vi till Rimbo...
efter melodifestivalen kommer "se upp för dårarna"
den är sjukt jävla bra måste kolla på den igen.

Kommentarer

Postat av: Emilie

Publicerad 2008-02-16 20:51:52

Det är verkligen många dåliga låtar i år..

Postat av: Sara

Publicerad 2008-02-16 20:56:16

usch, carolas låt var ju nästan värre än vanligt.

Postat av: A

Publicerad 2008-02-16 21:12:42

Sköld är den sämsta hockeyspelaren i dif genom tiderna...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela