onsdag

Publicerad 2008-02-13 14:25:02 i Allmänt,

0820 började skolan och vi började med ett häfte som vi fick när vi slutade i ettan av pierre som består av 80 frågor inom bergspräning, känndes som att jag kunde mera då även fast jag inte hade läst boken, haha!!
sen kom 3orna och hade toeri med oss, alltid lika kul med 3orna.
gick till lunch efter 11 rycket och sen hade jag tänkt att åka hem pga massa problem med familjen.
men så blev det inte utan jag stannade kvar och spelade kort med 3orna i matsalen mötte oskar i älvsjö han med samma buss som han även fast han tog ett tåg tidigare än mig,
på fredag ska vi åka mycket tidigt till gävle för att lohikoski ska på Alags match i östervåla så vi får rätta oss efter hans spel :)
men det är iof coolt för då hinner jag med andreas match emot norrtälje i samma serie som lohi spelar.,
anderas lag VHC vann iof igår, med 4-2 men förlorade skotten med hela 14-44 sanslöst och ändå vinna matchen..
coolt!

( Tack A  för ändringen av matchmotståndet, hade helt för mig att det var nynäs)

men det bästa som hänt i dag är nog att det har varit jävligt bra väder, det är helt jävla sjukt, det är jätte varmt och skönt"!!

Kommentarer

Postat av: A

Publicerad 2008-02-13 21:02:00

möter norrtälje

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela