sms/min dag/imorgon

Publicerad 2008-02-11 20:49:51 i Allmänt,

fick ett sms av min pappa om att jag skulle kollapåtv4 fakta,
otur så hade vi inte den här, och blev besviken för det var
en dokumänter om bergsprängning...
sjukt synd, det gjorde absolut inte min dag,

aja men min dag i dag då,
har redan berättat lite,
men nu kommer lite till,
som sagt var jag i skolan när vi gick på lunch eller rättare sagt slutade vid halv 12
gick jag ner till matsalen och åt pasta med massa grönsaker..
satt med pierre (lärare) ngn nia från åkersberga som kollade på våran klass,
samt ogge, sem satt jocke hafdell och conny vid vårat bort,
sen kommer L och hoppar på mig vid matbordet och skrämde mig rejält.
jag ogge och L begav oss mot pendeln och missade det presic väntade
HELA 15 min (BUHU ogge) sen begav vi oss till älvsjö.
i älvsjö missade vi också bussen och fick vänta i 15 min (BUHU ogge)
vi hade något äcklig samtal om när grabbarna blev skitnödiga med mera,
mysigt killar (!)
när bussen väl kom försökte jag få med mig L hem till mig för att kolla på
"vi hade iallafall tur med vädret" för den stod vi också och pratade om vid bussen.
men det gick han inte med på, =(
kom hem och ingen var hemma, mamma var hos mormor och fixade med deras sovrum ;)
haha söta dom är =)
sen har jag bara suttit och kollat på TV och varit ute med hunden och ätit middag,
sjukhuset är som sagt överträffligt bra och jag älskar det.
just nu kollar jag på design med simon och thomas,
dom är sjukt klockrena, ska snart lägga mig i sängen och kolla på anna phil.
ska nog somna till det också känns som jag har en rätt viktig dag i morgon
och jag måste hålla mig vaken....

imorgon blir det nog mjukisbrallor och någon skön hood tröjja, träning sen,
har föresten börjat leta efter en ny förening, där det är lite ordning och reda och allt inte bli kaos,
nu är det iof jag som nog har ställt till med dessa problem har mailat till GK och huddinge om jag inte minns fel.
får se vad som händer just nu är det rätt körigt och jag fattar INGENTING...

puss på er lämna en komentar!

Kommentarer

Postat av: Ylva

Publicerad 2008-02-12 09:00:16

Brommagymnasterna har ordning, börja där!!
Kram Ylva

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela