söndag

Publicerad 2008-02-10 16:07:05 i Allmänt,

gårdagen var trevlig, fika och massa skratt och prat.
vidare med linda och andra glada människor,
mycket lyckat det med.
blev en sen kväll och nu är jag hemma.
skola i morgon kl 08.20 MMM jätte kul
och ingen sandviken i morgon heller,
utan det blir påfredag jätte kul, känns kul och åka nästan till gävle på en fredag,
hoppas inte jag missar andreas match pga det.

fredde blev jätte glad för sina pressenter han fick av mig han fick 6 st förpackningar ballerina muffinsar,
han älskar ballerina och det kunde inte blivit ngn bättre pressent.

snart hoppas jag att ngn ringer ifrån företagen som jag har lämnat in mina CVn på need money!

fick hem ett brev nu från gymnastikförbundet och jag ska gå min trampett kurs den 18 och 23-24 februari.
det känns jätte skönt.

dessvärre vet jag inte hur det blir med truppen nu...
får se hur det löser sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela