söndag

Publicerad 2008-02-03 18:58:30 i Allmänt,

image288
sommaren 2007, sen kväll med www.micaaa.blogg.se

en liten sammafattning om helgen,
fredag; hockey ute på ekvallen (gustavsberg) 3-3 slut resultat, kunde blivit ett posetivare resultat men men..
sen åkte jag hem gick och la mig direkt för träning lördag.
lördag; träning 9-12 efter träningen ringde mojje frågade om jag skulle gå på hockeyn DIF-brynäs, visst sa jag och fick en biljett av emil som han var skyldig mig, mojje åkte med mig hem och jag fixa mig sen fick jag skjuts till globen.  suuuper snällt :) matchen såg med Snygglars Amy och hennes vänner träffade också isabel från förra matchen där. den matchen slutade lyckligt med 3-1 till DIF härligt härligt. efter matchen försökte jag planera kvällen men det gick inge vidare så jag åkte iväg,
söndag, hemma hos mamma och tog det lugnt och sen fick vi hemlagad pizza super gott med mammas äppelpaj till efterrätt,
nu är jag hemma hos pappa igen och en vecka ska snart påbörjats,
fick nyss ett sms från min handledare som frgåade hur min rygg mådde om jag skulle komma i morgon, snällt av honom,

snart är det andra avenyn eller rättare sagt om en timme, ska kolla på den swen ska jag sova.

inget planerat efter jobbet i morgon, så jag får se vad som händer, ngt förslag?

puss / C

Kommentarer

Postat av: Ap

Publicerad 2008-02-03 19:14:44

Svar: Tycker också Micha :)

Postat av: Ap

Publicerad 2008-02-03 19:23:42

Svar: Ja det gör hon :)

Postat av: Jane

Publicerad 2008-02-03 19:36:57

haha gu va söt tomte ;D

Postat av: sanna

Publicerad 2008-02-03 19:48:35

ska också se Andra avenyn :)

Postat av: Johanna

Publicerad 2008-02-03 20:24:30

Haha vilken härlig låt du har till bloggen! :D

Postat av: Johanna

Publicerad 2008-02-03 20:38:29

ja verkligen! :D

Postat av: Linda

Publicerad 2008-02-06 12:57:09

Du som satt på läktaren, såg du varför domarn dömde bort vårat 2-2-mål (var det väl?) Jag var för långt ifrån för att se ordentligt, men nog var det mål?
Slutresultatet skulle väl varit 4-2 till oss om jag har räknat rätt. *ler*
Ha det bra!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela