SPORTLOV

Publicerad 2008-02-21 17:53:53 i Allmänt,

idag börjar mitt sportlov, skönt som fan,
lite planer har jag inför veckan,
Fredag: hockey förmodligen först skärholmen med mamma och fika, kolla på inredningbutiker
Lördag: Trampettkurs på lillsved
Söndag: Trampettkurs lillsved hemkomst vid 19 ca.
Måndag: jag och sis ska ta livmoderhalscancer spruta jag ska på synundersökning.
tisdag: ej planerat
Onsdag: Kryssning med pappa sis farmor kusinerna Wilma och Tim.
Torsdag: hem från kryssningen efter vet ej!
Fredag: förhoppnngvis umgås med min bästa vän andreas.
Lördag: ej planerat
Söndag:Ej planerat tills 20.00 ANDRA AVENYN!

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2008-02-22 11:54:08

Men på tisdag är det ju sista matchen för Värmdö! ;)
Då har du nåt att göra. *garvar*
Ha det bra! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela