tisdag

Publicerad 2008-02-26 10:57:19 i Allmänt,

godmorgon, har presic gjort 2 färskpressade jucie glas till mig och mamma, med äpple och blodapelsin.
mums,  vi ska väll snart ta våran promenad till SEA hund och Katt och köpa lite hundgodis till hunden,
ikväll ska vi på värmdös sista match för säsongen, dom möter östervåla.
andreas skulle stå sista halvan, vad som menas med det vet jag inte, men det är säkert något bra ;)
han vägrade förklara för mig i går, så jag orkade inte bry mig!
Men Bästa vän om du läser det här vilket jag tror du gör kan du inte förklara i en komentar hur du menrar?
hahaa
så mamma jag Sami Tessan kanske och Batten och Micke ska kolla, en så ska mamma ringa din kompis som bor i nacka och kolla om dom ville komma och kolla och fika lite :)
kan bli kul,
heja VHC!

Puss!

Kommentarer

Postat av: A

Publicerad 2008-02-26 16:13:09

Ska stå halva matchen var. så jag står sista 30 min.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela