tisdag

Publicerad 2008-02-05 21:46:42 i Allmänt,

läkarbesöket gick ok, ontoch ska äta tabletter, muskelbristning i ländryggen...
kommer vara hemma hela veckan nu, det är väldigt skönt trots allt för jag har mycket att göra inom gymnastiken.
planera inför tävlingen,

Värmdö HC vann idag mot Skarpan somligger 2a i serien, med 2-3 borta på kärrtorps IP
skönt andreas blev utvald till mathcnes lirare åter igen och jag blir lika stolt varje gång han är så jävla bra.

imrogon ska jag ta en sväng förbi mormo och morfar och kanske färga håret om mamma är snäll :)
hahahah
nu ska jag fortsätta kolla på i huvudet på carolina gynning :D


pussssssss

Kommentarer

Postat av: N

Publicerad 2008-02-05 22:34:24

skönt att veta vad det är för fel med ryggen. puss

Postat av: carro

Publicerad 2008-02-06 10:02:56

ja, du är bäst gubben!

pusss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela