VHC-GNESTA 3-3

Publicerad 2008-02-01 22:26:29 i Allmänt,

jag har nog aldrig mött en så jävla dålig domare som den som dömde i dag!!
"SUNDH" helt jävla värdelös, dömmer bort ett mål och var allmänt seg och tog inge utvisningar som han skulle,
trodde aldrig att jag skulle skrika mig hes på en DIV 2 match och det trodde inte andreas pappa micke heller..
hahaha
men god mat innan blev det iallafall, Thai vid värmdö marknad.


om några timmar ska jag upp igen och dra på träning, ont i rygen så för mig blir det lugnt nu ska jag planera träningen lite,

hoppas det går bra på jobbet första dagen i dag pekis, BURGER KING ODENPLAN, ta en tripp förbi efter krogen alla glada :)

/ C

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela