vilken natt!

Publicerad 2008-02-28 17:48:11 i Allmänt,

jag måste först be om ursäkt till min lillesyster för att jag förmodligen ahr gett hennes men för livet nrä jag dansade med massor av killar i natt, =)  i love you sis :)
jag hade en otroligt rolig resa,
massa dans och skratt, jag tror att mina små kusiner tyckte det avr extra roligt att åka med sina äldre kusiner istället för att tex åka med mamma och pappa ;) hahaha eller vad tror du Ylva?
jag har godis i ett år nu iallafall ;)

massa god mat och bra musik, träffade även en vän till mig på båten som jag spenderade kvällen med
Jennnie och hennes familj, sjukt kul :)


bilder kommer nog att hamna på bilddagboken...


pusss

Kommentarer

Postat av: Petra

Publicerad 2008-02-28 18:23:22

Haha bra då blir vi bjudna på massa godis den 15onde alltså ;)

Postat av: carro

Publicerad 2008-02-28 21:50:29

haha självklart, massa med gooooodis :D

Postat av: Ylva

Publicerad 2008-02-29 08:33:30

Hur hittar man till bilddagboken?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela