2 veckor in

Publicerad 2008-01-14 19:39:38 i Allmänt,

nu är det 2 veckor sen det nya året kom, satt och kollade på min bästa nyårs bild med dom bästa på :)
image224
och kom att tänka på att det känns om att det var en månad sen eller ngt,
men endast 2 veckor och jag har alltid varit sjuk i 13 dagar, känns kul att veta.
bättre blir det när jag vet att jag knappast blir bättre utan får feber igen.
sitter här med lite lite feber, så jag vet ej hur det blir med skolan i morgon måste iallafall till farbror doktorn i morgon.
men vi har inge hostmedicin heller :/ hostar så jag snart får upp alla organ i magen.
som ni ser på bilden har jag ingen tröja på mig och där har ni orsaken till att jag är sjuk. jävla bajs carro!!!

fick ett medelenade på telefonen idag utav en mamma till mina gymnaster, som samt är tränare för en annan grupp tjejer. hon tyckte att jag skulle dela in mina gymnaster 2 och 2 för att se vilka som skulle sova med vilka på lögret i helgen?!
men VARFÖR?!?!?!?!? dom kommer aldrig att lära känna varandra mo dom aldrig kan få vara i samma grupper. nu är det så att jag är huvudtränare i denna grupp och då är det jag som bestämmer hur mina gymnaster ska sova! men om jag inte får min vilja igenom så får dom väll sova så, men tro mig dom ska inte slippa undan att få umgås med alla gymnaster i grupp 24.

gjort upp ett litet schema för träningarna också. men inget med vad som händer under träningarna utan bara hur länge man gör vissa grejer!

pusss / QWINNAH

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela