åter igen visnt

Publicerad 2008-01-13 19:53:14 i Allmänt,

med en räddningprocent på 94.1% i kvällens match blev han utsedd till matchens lirare, min bästa vän
Andreas Nybergh nr 1. helt jävla underbar kille :D dom vann tillslut matchen med 2-6 borta emot Gnesta!
ingen läktar våld denna match iallfall,
jag är helt slut har ont i huvudet och hostar, bettan andreas mamma säger att jag förmodligen har "kall lunginflamation" låter ingen skoj ska kolla upp det där i veckan nu.
kanske i morgon till och med, känner mig inte allt för pigg för att gå i skolan i morgon, vill bara sova jag sover hela tiden,
somnade vid 13 tiden i dag,  vaknade vid 14 tiden då hade jag brottom för jag skulle bli hämtad 14.45.
allt gick snabbt och jag fixade det.

nu är det andra avenyn :)

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2008-01-13 20:34:55

Kom hit så ska mamma ta hand om dig!!!!!
Älskar dig Puss.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela